Samsung UE32C6000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE32C6000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

kbart 07-07-2011
Geschreven voor: Samsung UE32C6000

strak design mooie tv, alleen het zappen duurt erg lang en de afstandsbediening voelt een beetje cheap aan voor de rest top ding, erg tevreden

JP te Bavel 18-03-2011
Geschreven voor: Samsung UE32C6000

na iets meer dan een maand start de tv uit de verplicht standby stand niet direct meer op maar pas na enkele minuten tot een half uur zomaar spontaan en maakt eindeloze klikkende geluiden totdat hij het ineens weer prima doet; dan direct weer uit en aan gaat prima maar na een half uur uit weer zelfde gedonder. Bij de mediamarkt werd de tv ingenomem en lekker burocratisch opgestuurd naar de samsung service en geen sorry oid maar na enig aandringen wel een leentv uit het stenen tijdperk

dus een dikke onvoldoende voor duurzaamheid van Samsung en een zelfde onvoldoende voor de mediamarkt( je pakt er toch gewoon een uit het vak en zegt sorry en we regelen het wel zelf met de samsung maar nee hoor)

dus geen Japanner meer die niet bewezen heeft langer dan een jaar zonder problemen te functioneren en nooit meer kopen bij een duitse electronica boer

mvg

JP

Danny Belligh 23-01-2011
Geschreven voor: Samsung UE32C6000

De Samsung geet een fantastisch beeld, goede kleurweergave. Een gemakkelijke gebruikshandleiding, zeer gebruiksvriendelijk, goede afstandsbediening.
Ik heb hem nu reeds een paae dagen en heb nog geen negatieve punten gevonden.
Let wel op als je de TV plaats dat je op meer dan 3meter zit dan zie je een prachtig en zeer gedetailleerd beeld.
Ik kijk voorlopig nog via de analoge kabel en de video is aangesloten via scartkabel.
Het is zoals ze zggen een topmodel.
EEN ECHTE AANRADER!!

hakhakhak 06-11-2010

Geluidskwaliteit:
Volgens mij is het over het algemeen wel bekend dat flatscreens niet bepaald uitblinken wat betreft geluid, dus verwacht dan ook geen bioscoop effect. Het geluid is gewoon prima om televisie te kijken. Wil je wat beter kan dat ook gewoon. Daarvoor zijn de aansluiting bedoelt om de tv aan te sluiten op andere speakers, versterker of home cinema.

Mogelijkheden:
De mogelijkheden zijn natuurlijk op deze website ook gewoon te bekijken. Ik heb nog niet met alles gespeeld aangezien ik de tv gisteren heb aangeschaft. Het enige wat de tv niet heeft is 3D en internet tv. De CAM module heb ik nog niet gebruikt, binnenkort even een module halen maar verwacht eigenlijk niet dat dit problemen op gaat leveren.

Gebruiksgemak:
Prima interface van Samsung, totaal geen problemen mee. Nou heb ik nog nooit echt problemen gehad met het bedienen van een dergelijk apparaat als een tv dus wellicht ben ik niet echt een goede graadmeter.

Vormgeving:
Schitterend ontwerp van Samsung. Een enorm dun scherm (zoals natuurlijk wel meer LED-tv's). Verder geen fratsen of 'rare' vormen. Gewoon een mooie strakke tv. Valt op in z'n prijsklasse, naar mijn mening was er geen mooiere tv.

Duurzaamheid:
Kan ik natuurlijk nog niet veel over zeggen. Ziet er verder wel degelijk uit, wankelt misschien iets als je er tegenaan tikt maar dat moet je dan ook gewoon niet doen. Wat andere LCD/LED tv's die ik heb gezien hebben dit ook.

+ mooi strak design
+ veel mogelijkheden
+ zeer scherp beeld (vooral in HD natuurlijk) digitaal ook meer dan acceptabel
+ acceptabel geluid

- geen internet tv (kan je natuurlijk ook gewoon een ander model kiezen)
- veel aansluitingen (alle HDMI) zitten aan de zijkant. Hierdoor zal je wat moeite hebben met het wegwerken van de kabels. Je ziet ze namelijk als je recht voor het scherm zit tenzij je haakse kabels hebt of ze op een andere manier meteen recht naar beneden trekt.

Enige waar ik nu nog 'last' van heb is een brom in het geluid boven volume 20. Dit hoor je als je het geluid van de digitale ontvanger op stil zet. Hiervoor ook een Samsung LCD gehad en deze had hier ook last van waardoor ik vermoed dat het aan de ontvanger ligt. Binnenkort gaat deze eruit en ga ik de CAM module gebruiken. Hoop dat de brom dan verdwenen is.

ApMeij 05-09-2010
Geschreven voor: Samsung UE32C6000

Een hele fijne gebruiksvriendelijke tv.
Goede vormgeving en uitstekende kwaliteit vind ik, met vele mogelijkheden.Geluidskwaliteit mocht van mij wel iets beter. Maar dit kan je oplossen dmv een digitale geluidsaansluiting met b.v. een homesinemaset!

tom_vd_donk 11-08-2010
Geschreven voor: Samsung UE32C6000

Zeer mooie televisie! maandje in gebruik, conclusies zover..

slank design
mooi beeld
DLNA (voor media)
ziggo certified
niet duur
wifi 802.11n

geen internet tv (duurder model wel)
wifi ready (dongel nodig)
clouding (lichtvlekken bij donker beeld!!!)
films via dlna niet door kunnen spoelen (lees hieronder dat dat wel kan.. nog eens proberen)

voornamelijk clouding stoor ik me aan. de rest kies je voor. mocht je clouding ook vervelend vinden moet je toch naar tv's kijken die niet edge lit zijn (e.g. jvc of sony, deze zijn wel dikker) of plasma (deze zijn doorgaans groter)

Tempe 21-07-2010

----------Update review, 21-7-2010-----------
Heb eerder verkeerde info geplaatst.
Nog even aanvullend op de mooie LED tv van Samsung.
De tv speelt wel degelijk dvd/vob files af via usb poort,
Maar het ligt eraan hoe die dvd is geript.Hij speelt niet alle dvd files af, welke wel en niet wil ik even vanaf zijn.Het gaat eigenlijk fout als je wilt vooruit spoelen of achteruit met dvd files, dan loopt het een en ander niet meer synchroon en krijg je een onduidelijke melding.(over usb poort)
Flash bestanden herkend hij helaas niet.
Divx en Matroska/MKV Mpeg/4 e.a speelt hij zonder moeite af ook vooruit en achteruit spoelen.En voor de subs srt bestanden gaat ook goed.

----------1e review, 1-7-2010-----------
Heb het toestel net 1 avond in gebruik (was wel een lange avond door die samsung,02.15), maar ben zeer blij ermee.Je kan zelfs films/muziek/foto's van een usb stick afspelen, geweldig.Alleen dvd files VOB enzo herkend hij niet via de usb poort, heb je toch een dvd speler voor nodig.De afstandsbediening die is ook erg goed hoor, handige features zoals channel list en de nodige buttons om je mediapayer te beheren( bv vooruit spoelen op de usb media)en remote control light on off erg handig in het donker.Ik heb nog geen digitale tv signaal wel besteld, maar zelfs met het signaal nu geeft hij al heel mooi beeld.Ook de lan-poort is erg handig kan je via netwerk ook media afspelen.Het geluid is vind ik gewoon goed hoor, ja hij heeft geen mega bass, kan je ook niet verwachten vind ik van zo'n smal toestel.Ben zeer benieuwd naar het digitale beeld straks.

bikerboy86 28-06-2010
Geschreven voor: Samsung UE32C6000

Mooi LED televisie! Alleen het geluid is niet zo goed.
Gelukkig heeft SAMSUNG daar wel oplossingen voor maar jammer dat je daar weer extra voor moet betalen.

Beeldkwaliteit is geweldig. Samsung kan wel niet de goedkoopste zijn maar kan wel één van beste beeldkwaliteiten geven.

Minpunt: Geluid
Gebruiksvriendelijk: Ja

Pieter1979 19-06-2010
Geschreven voor: Samsung UE32C6000

Een prima led tv. Ben zeer tevreden met de aankoop. Geluid valt reuze mee. Vormgeving is tijdloos zonder rare welvingen op een duurzame RVS voet. Menu kan beter, simpeler. Overal indruk een dikke + voor Samsung.

t-sec 22-05-2010
Geschreven voor: Samsung UE32C6000

Van het weekend deze LED LCD TV tegen gekomen bij de grootgrutter MM in R'dam.
Hij viel gewoon op door zijn erg mooie en strakke beeld, hoge kleurwaarde en contrast. Wat een plaatje...

De RVS voet en het ontbreken van de rode rand om het scherm heen geeft deze TV een veel subtieler en fragieler uiterlijk waardoor hij kleiner oogt dan het gros van de vergelijkbare TV's.

Heb het beeld vergeleken met andere 100Hz Samsung, Sharp en Sony LCD TV's die in een rij er naast stonden en het oordeel was onmiskenbaar duidelijk voor het oog: alle andere TV's hebben in vergelijk met deze LED LCD TV een of minder scherp, en/of valer, en/of horizontaal hakkelend beeld.

Deze LED LCD TV dan ook met volle overtuiging besteld. Een toppertje!

PietdK 11-05-2010
Geschreven voor: Samsung UE32C6000

Sinds een week heb ik deze LED televisie in mijn bezit en hij bevalt mij goed.
Wij gingen, na een internetonderzoek, eigenlijk voor de 32b6000 maar de rode rand van dit toestel vonden wij niet mooi.
Vandaar de keuze voor de 32c6000.

Het beeld is schitterend, het geluid is acceptabel maar dat wisten wij van te voren.
Het monteren en installeren stelde niets voor, dat was met een kwartiertje klaar.